توضیحات

پروتئین وی مای پروتئین یک مکمل پروتئین وی با کیفیت بالا است که برای کمک به رشد و حفظ توده عضلانی در کنار آنزیم های گوارشی ساخته شده است. این محصول حاوی مواد مغذی است که از این بین می توان به 25 گرم پروتئین در هر وعده، 13 گرم ایزوله وی، 10 گرم کنسانتره و 6 گرم پروتئین هیدرولیز شده در هر وعده اشاره کرد که برای تامین سوخت مورد نیاز عضلات شما برای رشد مناسب هستند.


پروتئین وی اولترا فیلتر شده با کیفیت بالا


25 گرم پروتئین در هر وعده که از عضلات شما حمایت می کند


ویژگی های آنزیمی منحصر به فرد


این مکمل دارای ترکیبی از ایزوله، کنسانتره و پروتئین هیدرولیز شده است که مواد مغذی با کیفیت بالا را ارائه می دهد. علاوه بر این، این پودر پروتئین حاوی کمتر از 4 گرم کربوهیدرات و 1.1 گرم چربی است، بنابراین با شیک پروتئینی خود هیچ چیز اضافی ناخواسته ای دریافت نمی کنید و فقط مواد مغذی عالی را دریافت می کنید.هر 25 گرم پروتئین حاوی 13 گرم از پروتئین وی ایزوله، 10 گرم از کنسانتره پروتئین وی و 6 گرم از پروتئین وی هیدرولیز شده است که پروتئین مورد نیاز شما را از یک منبع با کیفیت ارائه می کند.یک ترکیب ماهرانه ازآنزیم های گوارشی پروتئاز، آمیلاز لاکتاز، لیپاز، سلولز در این محصول در نظر گرفته شده است.مای پروتئین نه تنها پودرهای پروتئینی خود را برای داشتن مواد مغذی عالی تولید می کند، بلکه طعم و بافت بی نظیری نیز دارند.

طریقه مصرف:

33 گرم (تقریباً یک پیمانه) را با 300 میلی لیتر آب مخلوط کنید و 30 دقیقه قبل و یا بعد از تمرین مصرف کنید.در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. این محصول برای استفاده در کنار یک رژیم غذایی متنوع و متعادل و یک سبک زندگی سالم در نظر گرفته شده است.

مواد تشکیل دهنده:

ترکیب پروتئین (88%) (ایزوله پروتئین وی (شیر)، کنسانتره پروتئین وی (شیر)، Lacprodan® HYDRO.Power (پروتئین وی هیدرولیز شده (شیر)) [حاوی امولسیفایر: لسیتین سویا، لسیتین چرب آفتابگردان)،] پودر کاکائو، طعم دهنده طبیعی (حاوی شیر)، نمک، غلیظ کننده (صمغ زانتان)، شیرین کننده (سوکرالوز)، باسیلوس کواگولانز، MyZyme™ (0.2%) (پروتئاز قارچی، آمیلاز، پروتئاز، لاکتاز قارچی، سلولاز، لیپاس).

ارزش غذایی:

به ازای 100 گرم/به ازای 33 گرم


انرژی برحسب کیلوژول 1562/ کیلوژول 521 کیلوژول


انرژی بر حسب کیلوکالری 369 کیلو کالری/ 123 کیلو کالری


چربی 3.3 گرم/ 1.1 گرم


چربی اشباع شده 2.0 گرم/ 0.7 گرم


کربوهیدرات 8.5 گرم/ 2.8 گرم


قند 3.4 گرم/ 1.1 گرم


پروتئین 75 گرم/ 25 گرم


نمک 1.30 گرم/ 0.45 گرم


ال ایزولوسین 4.8 گرم/ 1.6 گرم


ال لوسین 8.1 گرم/ 2.7 گرم


ال والین 4.3 گرم/ 1.4 گرم


ویتامین ها و مواد معدنی

توضیحات تکمیلی

وزن 0.960 kg

مقایسه سریع محصولات

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
مقایسه کنید ×
بیایید مقایسه کنیم! به خرید ادامه دهید
سبد خرید بستن