توضیحات

پری ورک اوت پمپ ناترند جدیدترین پمپ شرکت ناترند میباشد که به شما امکان تقویت پمپ عضلانی را می دهد. این محصول بدون کافئین است و از عملکرد فیزیکی شما حمایت می کند. به لطف ترکیبات آن، این مکمل قبل از تمرین عملکرد مطلوب فیزیکی و ذهنی، پشتیبانی از عملکردهای شناختی و تمرکز را فراهم می آورد. مکمل پمپ جدید ناترند برای همه افرادی که به دنبال یک مکمل ورزشی با کیفیت بالا هستند ایده آل است.برای حمایت از سطح انرژی، سرزندگی، استقامت بدنی و راحتی ذهنی در فرمول پری ورک اوت پمپ ناترند علاوه بر ترکیبات مختلف از عصاره آشواگاندا که به جینسینگ هندی معروف است استفاده شده است که بوته ای کوچک با گل های زرد است و از قوی ترین گیاهان آیورودا است. همچنین در فرمول از عصاره فلفل پیپرین استفاده شده است که به دلیل تواناییش در افزایش جذب سایر مواد مغذی در نظر گرفته شده است.

طریقه مصرف:

دوز 15 گرم (1/2 پیمانه) را با 250 میلی لیتر آب مخلوط کنید. حدودا 30 دقیقه قبل از فعالیت بدنی استفاده کنید. حداکثر دوز روزانه 15 گرم است. بیش از دوز توصیه شده مصرف نکنید. پس از باز شدن، در دمای بیش از 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود و ظرف 3 ماه مصرف شود.

هشدار:

این مکمل غذایی عمدتاً برای ورزشکاران بزرگسال در نظر گرفته شده است. جایگزین رژیم غذایی متنوع نمی شود. برای کودکان، زنان باردار یا شیرده مناسب نیست. دور از دسترس کودکان نگه دارید. دور از گرما، انجماد و رطوبت نگهداری شود.

مواد تشکیل دهنده:

ال سیترولین مالات، بتا آلانین، غلیظ کننده گلیسرول مونو استئارات 13 درصد، ال تیروزین، طعم دهنده، عامل ضد انسداد دی اکسید سیلیکون، کولین ال بی تارترات، عصاره آشواگاندا Withania somnifera (5٪ با آنولید)، سیترات سدیم، عصاره باکوپا موننیری تاور، کلرید سدیم، کلسیم فسفات، ماده ضد چسبندگی، کنسانتره هویج سیاه، شیرین کننده‌های سوکرالوز و استویول گلیکوزیدها، نیکوتین آمید، کلسیم دی پانتوتنات، تیامین هیدروکلراید، عصاره فلفل سیاه (95% پیپرین) – Bioperine®، cyanocobalamin. این محصول ممکن است حاوی مقادیری از سویا و پروتئین شیر باشد.


 

توضیحات تکمیلی

وزن 0.225 kg

مقایسه سریع محصولات

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
مقایسه کنید ×
بیایید مقایسه کنیم! به خرید ادامه دهید
سبد خرید بستن