توضیحات

نیازهای همیشه در حال رشد تغذیه ای افراد پر تحرک و ورزشکار در طی تمرینات شدید و شرایط سخت با در نظر گرفتن شرایط بازسازی بدن، منجر به افزایش تقاضا برای محصولات با کیفیت حاوی پروتئین بالا در میان افراد ورزشکار شده است.

امروزه، رقابت از زمین‌‌های فوتبال و اماکان ورزشی به حوزه‌ی تغذیه ای (نوتریژنومیکس) که توسط مکمل‌های پیشرفته غذایی پشتیبانی می شوند، کشیده شده است که در حال حاضر تعیین کننده‌ موفقیت یا شکست برای افراد حرفه‌ای و آماتور محسوب می شود، همانند کسانی که رویکرد رقابتی فزاینده‌ای به ورزش‌های خود دارند.

پرو وی شیک راه‌ حلی پیشرفته برای تامین منابع با کیفیت حاوی پروتئین است.

مسلم است که مقدار پروتئین لازم در بدن افراد سالم و فعال بسیار بالاتر از کسانی است که درگیر تمرینات ورزشی نیستند و اصلا ورزش نمی کنند. به همین دلیل، ترکیب پرو وی شیک بر پایه‌ منابع پروتئینی با بالاترین ارزش بیولوژیکی، مانند پروتئین وی ایزوله شده‌ی شیر (WPI)، کنسانتره‌ی (WPC) و هیدرولیز (WPH) ساخته شد.

علاوه بر این مواد بر اساس فاکتور قابلیت هضم PDCAAS (میزان تقاضا برای اسیدهای آمینه خاص و قابلیت هضم آن ها) به عنوان یک منبع پروتئینی معین شناخته می‌شوند.

WPI، WPH و WPC، که از ترکیبات اصلی پرو وی شیک هستند، دارای مقادیر بسیار زیادی از اسیدهای آمینه با اسیدهای آمینه شاخه‌دار (BCAA) و اسیدهای آمینه گوگرد دار، از جمله سیستئین – که یکی از اجزای اصلی گلوتاتیون و دارای فرمول آنتی اکسیدانی بسیار قوی است- می باشند.

ماهیت پرو وی شیک و اثر بخشی آن بر اساس موضوع بهینه‌ سازی و پویایی جذب اسید آمینه در شرایط مختلف فیزیولوژیکی بدن، با تاکید خاص بر زمان، بلافاصله قبل، در طی و بعد از تمرینات است.

تنها با مصرف یک وعده از پرو وی شیک، سطح اسیدهای آمینه در جریان خون ظرف ۱۵ دقیقه از مصرف افزایش می‌یابند و بیش از ۲ ساعت در این حالت افزایش یافته باقی می ماند.

این اثر با توجه به نسبت‌های منحصر به فرد: :WPI: WPC WPH کشف شده توسط کارشناسان مکمل های ورزشی در دپارتمان تحقیق و توسعه لابراتوارهای شرکت الیمپ بدست آمده است.

مدت زمانی که در طی آن جریان خون با اسیدهای آمینه آزاد اشباع می شود، پرو وی شیک را طلایه‌دار محصولات با طیف کاربرد گسترده اختصاصی می سازد؛ محصولاتی که میتوان آن ها را در هر زمان که بدن نیاز به تامین فوری و طولانی مدت اسیدهای آمینه دارد، مورد استفاده قرار داد.

تاثیرات مشخص شده پرو وی شیک برای جلوگیری از وقوع شرایط داخلی که منجر به تجزیه پروتئین عضلات می شود، از طریق مقیاس‌هایی مانند وارد کردن اسیدهای آمینه در فرآیندهای انرژی، با افزودن ال- گلوتامین آزاد با نسبت دارویی مشخص بدست می‌آید.

مقدار این اسید آمینه در بافت عضله با توانایی بافت‌ها در سنتز پروتئین نسبت نزدیکی دارد. هر چه سطح گلوتامین در عضله بالاترباشد، آنابولیسم قوی‌تر می‌شود.

علاوه بر این، این ماده همراه با ال- لوسین (محتوای مقادیر بسیار بالای WPC، WPI، WPH)، هورمون آنابولیک مسیرهای سیگنالی (انسولین، فاکتور رشد شبه انسولین، فاکتور رشد مکانیکی) را کنترل می‌کند.

پرو وی شیک همچنین دارای یک واحد افزوده از تورین است. مطالعات نشان می‌دهد که مکمل‌های حاوی این اسید آمینه باعث افزایش اکسیداسیون چربی در طول فعالیت های شدید (زیر حداکثری) می‌شوند و ورزشکاران آموزش دیده را با استقامت بیشتری همراه می‌کنند.

استفاده از پرو وی شیک ایجاد یک آنابولیک بهینه و محیط‌های ضد کاتابولیک در طول زمان ورزش و قبل از خواب را تضمین می کند.

این محصول فعالیت ذخایر انرژی متراکم در بافت چربی را نیز افزایش می‌دهد و در نتیجه از هدر رفتن پروتئین‌های عضلانی در تولید انرژی محافظت می‌کند.

همچنین شایان ذکر است که ترکیبات پروتئینی موجود در پرو وی شیک عناصری کلیدی جهت افزایش مصرف انرژی به هنگام هضم هستند. در نتیجه، این ترکیبات تقاضای انرژی را فراتر از سطح پایه متابولیسم و تا ۲۰ الی ۳۵٪ بالا می‌برند.

بنابراین موجب بالارفتن سطح مصرف انرژی بدن می شوند، که این امر به همراه یک رژیم غذایی با پروتئین بالا منجر به رسیدن به اندامی لاغرتر و نیز حفظ آن می‌شود.

با استفاده از پرو وی شیک طعم مطبوع کارایی و راندمان حرفه ای را بچشید.

موارد استفاده:

این محصول برای ورزشکاران حرفه ای و غیر حرفه ای و نیز افرادی طراحی شده است که قصد دارند حجم عضلات خود را با افزایش مصرف پروتئین، بیشتر کنند.

نحوه مصرف:

روزانه بین یک تا سه واحد، بعد از تمرین، بین وعده های غذایی و یا قبل از خواب.

هر واحد (۳۵ گرم معادل ۱ پیمانه) در ۲۰۰ میلی لیتر آب حل می شود.

بلافاصله بعد از آماده سازی، مصرف شود.

از آنجا که مکمل های غذایی نباید به عنوان جایگزین در یک رژیم غذایی متعادل و مناسب مصرف شوند پیشنهاد می کنیم دوز مصرف روزانه را از مقدار پیشنهاد شده افزایش ندهید.

توصیه ما داشتن یک رژیم غذایی مناسب و متعادل و همچنین پیروی از یک الگوی زندگی سالم است.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

هشدار:

مصرف این محصول برای کودکان، خانم های باردار و شیرده مناسب نمی باشد.

همچنین در صورت وجود هرگونه حساسیت به مواد تشکیل دهنده این محصول، از مصرف آن خودداری کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن 2.270 kg

مقایسه سریع محصولات

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
مقایسه کنید ×
بیایید مقایسه کنیم! به خرید ادامه دهید
سبد خرید بستن